Forum Twierdzy Insimilion
 
* Twierdza cRPG    * Rejestracja    * Zaloguj się

 • Zaloguj
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
kanan
Agent
Agent
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śro 30.05.2007, 15:52:56
Lokalizacja: Tam dokąd zmierzam
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Pią 12.06.2009, 10:41:25

Jak mi wiadomo, modów do Obliviona jest tysiące. Często gęsto ludzie polecają grę z nimi, że jaka to niby wspaniała gra wtedy, ale, które mody (!?) bo ich jest tak dużo że prędzej lodowce stopnieją niż bym doszedł które to są te ok. Wiadomo że większość tylko zabija klimat gry, są przegięte, albo zabugowane.. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł coś polecić wartego uwagi a na pewno nie tylko ja z tego skorzystam :) Dopiszcie tylko czy mody wymagają oficjalnych dodatków, czy są po polsku itd. Pozdr.
_________________
Four, five... How to stay alive!?
Six, seven... Go to Hell or go to Heaven!
 
 Zobacz profil  
Silas
Magnat
Magnat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 03.05.2007, 13:36:43
Płeć: Mężczyzna

Medale: 2
Wierny i oddany (1) Złota Ahelorka '12 (1)
Tytuł:
PostNapisane: Pią 12.06.2009, 12:28:47

Haunted House - bardzo fajna przygoda, która - przynajmniej na początku - ma za zadanie przestraszyć gracza. Później intryga się rozwija i zaczyna chodzić o coś zupełnie innego, ale i tak jest fajnie. ;)
Wymaga Shivering Isles i jest po angielsku (niestety, stosunkowo mało pluginów do TES 4 jest tłumaczona, więc będziesz musiał do tego przywyknąć).

klik!

Ten moduł z kolei zmienia początek gry (być może również i inne fragmenty, ale jeszcze nie sprawdziłem go na tyle, by móc to potwierdzić). Pojawiają się nowe klasy, wilkołaki oraz klan wampirów - a co za tym idzie - nowe questy. Jak na razie wrażenia mam pozytywne.

Oscuro's Oblivion Overhaul - jedna, wielka mega-poprawka do Obliviona. Zmienia masę aspektów gry (między innymi likwiduje level scaling, dodaje nowe przedmioty, questy), a to wszystko na najwyższym poziomie. Koniecznie instalować.

Oprócz tego polecam Hall of Fame, czyli zbiór najbardziej cenionych przez graczy modów. Poczytasz, to i znajdziesz coś dla siebie. Poza tym stronka zawiera także zwykłe dodatki, jak hakpaki, itp.

To na razie tyle.
_________________
There is a new sheriff in town.
 
 Zobacz profil  
kanan
Agent
Agent
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śro 30.05.2007, 15:52:56
Lokalizacja: Tam dokąd zmierzam
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Sob 13.06.2009, 08:48:56

Dzięki wielkie, wypróbuje je i jeszcze kilka z planety eldersa (jakieś grafik fixy same) Ciekawe czy dzięki modom gra nie uśpi mnie po 30 minutach? :)
_________________
Four, five... How to stay alive!?
Six, seven... Go to Hell or go to Heaven!
 
 Zobacz profil  
Habogan
Szczurołap
Szczurołap

Dołączył(a): Śro 10.06.2009, 16:26:07
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Pon 15.06.2009, 23:43:10

Znajdziesz tysiące gołych cycatych elfek z pięciometrowymi płonącymi mieczami i fryzurami wyrwanymi żywcem z anime. Z "normalniejszych" modów polecam:

- Gildia Archeologów
- Green Imperial Isle (czy jakoś tak), przez to dookoła cesarskiego miasta rośnie bujny las, z pięknymi strumieniami.
- Morroblivion (powtórka z morrowinda, ale na silniku Obka, nie próbuj jeśli grałeś w Morka, Oblivion to typowa rąbanka i cały klimat pryska.
- Jest podobny mod, straszliwie długaśna nazwa i nie pamiętam, ale na pewno znajdziesz wyszukując w goglach morrobliviona. Jest to to samo co w.w. morroblivion, ale zrobione nieco lepiej i co najważniejsze akcja odbywa się pięć lat po zakończeniu fabuły. Nie jest to skończony mod, Solstheim wygląda oszałamiająco, a stanie na ruinach tego magicznego muru (jakże on się nazywał?) wzbudza emocje.
- Aithamavel to dodatkowa wyspa autorstwa Polaka, mod JEST po polsku i zawiera przezabawne dialogi. Wszędzie znajdujemy dziwaczne błędy graficzne, a mapa jest tragiczna (źle wyskalowana, bo trzeba przewijać 115 razy by znaleźć lokację). Ale Luke solidnie pracuje i myślę że do końca wakacji skończy. A może nawet już skończyl? Warto dla samego arystokraty gadającego "Klapnij se" i dla kolesia wyganiającego na słowami "A teraz spadaj bo szukam bugów w ścianie"
 
 Zobacz profil  
Iselor
Wieszcz
Wieszcz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 28.12.2008, 21:25:29
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Pią 04.05.2012, 23:56:18

Kupiłem sobie Obliviona w wersji Game of the Year Edition. Pytanie: czy ten mod niwelujący level scaling jest kompatybilny z taką wersją gry?
 
 Zobacz profil  
Seldon
Opętany
Opętany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 14.05.2004, 23:15:55
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 6
Płeć: Mężczyzna

Medale: 4
Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Złota Ahelorka '12 (2)
Tytuł:
PostNapisane: Sob 05.05.2012, 00:57:01

Jeśli chodzi Ci o OOO (OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL ) w którego skład wchodzi usunięcie level scalingu, to u mnie z GOTYE działał bardzo ładnie.

Nie zdziw się tylko rozmiarem moda, bo to jest Overhaul, czyli totalny upgrade gry, usprawniający skrypty, dodający questy, itemy etc. Swego czasu OOO był must have dla modujących TES ale z tego co wiem Obscuro go już nie wspiera, więc na Twoim miejscu poczytałbym np. na nexusie czy nie powstał ostatnimi laty jakiś lepszy mod tego typu.
 
 Zobacz profil  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 




Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Obsługa forum: Insi Interactive
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL