Forum Twierdzy Insimilion
 
* Twierdza cRPG    * Rejestracja    * Zaloguj się

 • Zaloguj
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ] 
Autor Wiadomość
Cannabis
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 11.09.2005, 12:14:03
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Wierny i oddany (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 11:04:06

No właśnie jakiejest według was najlepsze/najpotężniejsze zaklęcie? Ja od pierwszej części Icewinda zakochałem się pociskach mocy mordekainena. Mają fajną animację, podobnie jak jest z magicznym pociskiem to mordekaineny wraz ze wzrostem poziomu zwiększają swoją liczbę (do 5) i siłę. Można je szybko a wyczrować, a na wysokich poziomach jedną dawką można uśmiercić najmocniejszych magów i trochę innych przeciwników :wink: Ah uwielbiam rzucać ten czar na duże potwory (utopce, smoki, olbrzymy itd.), tak fajnie w nie to uderza :D
_________________
I'll give you everything you'll ever need
And I'll find a way to turn you into a monster
Me and you, we could rule the world
Cause no one's gonna fuck with me, I'm a monster
 
 Zobacz profil  
Armando
Mieszkaniec podzamcza
Mieszkaniec podzamcza

Dołączył(a): Nie 03.09.2006, 14:47:46
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 12:29:39

a z czarów niskich poziomów to chyba najbardziej przydatne 4 wymienie
oplątanie (specjalność mojego druida używał go przez całą gre tylko szkoda że nie działa w pomieszczeniach)
lustrzane odbicia (podstawa dla czarodzieja i czarownicy w mojej drużynce dzięki której przeżyli wszystkie walki)
błogosławieństwo (długi czas działania i fakt że paladynek mógł się nim bawić sprawia że to mój numer uno na liście wspomagaczy)
przełamanie strachu (można napisać to samo co o błogosławieństwie)
 
 Zobacz profil  
Arthas
Pomniejszy szlachcic
Pomniejszy szlachcic
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 14.03.2006, 17:41:06
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 12:38:20

Dobry pomysł z tym tematem ;)
No to tak:
Ognista kula, wszechstronna do tego efektywna najpopularniszy czar w RPGach
Eksplodująca czaszka, ładna animacja kiedy wybucha..poza tym zadaje dużo obrażeń i ogólnie lubie rzucać ten czar...
Miecz Mordekainenea- wspanialem zrobione, kiedy mag trafia otwiera się portal prze zktóry uderza miecz-to jest pięknie zrobione-poza tym jak dołączymy przemiane tensera to mag zamina sie w woja
Pociski mocy maja ten głośny dzwięk kiedy uderzaja juz w potwora, ten czar jest ładnie zrobiony
słowo mocy: giń...tylko w jedynce, w dwójce straciło klimat...to było tak: sahuaginy przy smoczycy już miały średnie-poważne rany od kwasoej mgły, jeden szybki czar maga i czterech leżało już martych na ziemi
 
 Zobacz profil  
Saiya-jin
Opętany
Opętany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śro 30.06.2004, 16:48:02
Pochwały: 8
Płeć:

Medale: 1
Wierny i oddany (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 13:53:38

W 1 najbardziej lubię kulę ognia w połączeniu z odp. na żywioły na moich wojach.

W 2 grupowa dominacją była fajna. :)
 
 Zobacz profil  
Ingmar
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 11.10.2005, 21:59:44
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 1
Płeć: Mężczyzna

Medale: 5
Aktywny newsman (1) Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1) "Ciągle wracam" (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 16:04:08

Od czego by tu zacząć, jak dla mnie jednym z najlepszych czarów jest magiczny pocisk. :lol: Nie dość, że można go mieć już na 1 lvl, to wraz ze wzrostem lvl jego siła też rośnie, Oplatanie - jak na pierwszy poziom to ostro rządzi. Dalej płonące dłonie i zmeinnobarwna kula - tyle na pierwszy poziom.

Na kolejnych (bo tam trochę mniej już tych "superanckich" jest): Plugawy Uwiąd Abi Dalzima - najskuteczniejszy czar moim zdaniem, wszystko wyrżnie się nim. Dezintegracja - fajniutka wygląda, szkoda tylko, ze przedmioty mogą zniknąć. Kula Ognia - kto z tego nie korzysta? Stożek chłodu - dobre na grupki stworów.

Co tam jeszcze? Lubię animacje martwego, różnorakie przywołania stworków oraz takie typowe power-upy: barierę ostrzy, błogosławieństwo, pieśń chwały, jedność obronna, etc.
 
 Zobacz profil  
Orick
Opętany
Opętany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 31.12.2004, 21:17:13
Lokalizacja: Żywiec/Wrocław
Pochwały: 20
Płeć: Mężczyzna

Medale: 6
Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Złota Ahelorka '12 (3) Wzorowy Mistrz Gry (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 16:33:51

Ingmar napisał(a):
Od czego by tu zacząć, jak dla mnie jednym z najlepszych czarów jest magiczny pocisk. :lol: Nie dość, że można go mieć już na 1 lvl, to wraz ze wzrostem lvl jego siła też rośnie, Oplatanie - jak na pierwszy poziom to ostro rządzi. Dalej płonące dłonie i zmeinnobarwna kula - tyle na pierwszy poziom.

Na kolejnych (bo tam trochę mniej już tych "superanckich" jest): Plugawy Uwiąd Abi Dalzima - najskuteczniejszy czar moim zdaniem, wszystko wyrżnie się nim. Dezintegracja - fajniutka wygląda, szkoda tylko, ze przedmioty mogą zniknąć. Kula Ognia - kto z tego nie korzysta? Stożek chłodu - dobre na grupki stworów.

Co tam jeszcze? Lubię animacje martwego, różnorakie przywołania stworków oraz takie typowe power-upy: barierę ostrzy, błogosławieństwo, pieśń chwały, jedność obronna, etc.

Mam zupełnie inne gusta xD Magiczny pocisk - Racja, racja, każdy mag powinien miec zapamiętane więcej niż jeden. Oplątanie to kicha, bo na twoich też działa xP Płonących dłoni nie lubię, bo trzeba podejść, a i tak wiele nie zadają. Zmiennobarwna kula wymiata, ale potem się już o niej zapomina.
Plugawy Uwiąd świetny, choć nie zawsze mi wychodził - Nie tak, jak ja bym chciał xD
Dezintegracją byłem zauroczony tylko z początku. Potem doszło do mnie, że jest wielu przeciwników na to odpornych.
Gorąca krew Beltyna - To jest CUDNE zaklęcie na wrogich magów, polecam.
Kula Ognia to też podstawa. Jedno z podstawowych zaklęć.
Stożka nie lubię z tego samego powodu, co płonących dłoni.
Zabójcza chmura wymiata, na dłuuugich walkach z wieloma przeciwnikami. Najpierw walczysz z siepaczami, a ZCH rzucasz na magów i łuczników z tyłu. Potem tylko Oczyszczasz powietrza i dobijasz ciężko rannych kolesi. Poza tym jest świetna na umbrowe kolosy i inne, raczej irytujące niż dobre potworki.
Jeżeli chodzi o kapłana, to wszelakie psalmy, błogosławieństwa, siły byka, zwinności kota, spryty lisa, jajka kury [;)] wymiatały. Kapłan był dla mnie raczej wspomagacz.
Nie korzystałem dużo z przywołań, chyba że z przywołań żywiołaków.
_________________
True I'm nervous. But why do you think I'm mad?
Listen how calmly I can tell you the whole story.


Last fm
Making a responsible choice for my future
 
 Zobacz profil  
Ingmar
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 11.10.2005, 21:59:44
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 1
Płeć: Mężczyzna

Medale: 5
Aktywny newsman (1) Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1) "Ciągle wracam" (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 16:58:41

Orick Raven napisał(a):
Mam zupełnie inne gusta xD Magiczny pocisk - Racja, racja, każdy mag powinien miec zapamiętane więcej niż jeden.


Ja mam nim zapchane prawie wszystkie sloty zawsze. To zaklęcie wymiata. Można sie nim bawić i na 1 lvl i na późnych. Obrażenia i tak niezłe. Chociaż (w IwD2) przestałem go specjalnie często używać po walce z tą półsmoczycą.

Cytuj:
Oplątanie to kicha, bo na twoich też działa xP


To rzucasz na wrogów, a swoimi tłuczesz z "dystansówek", tymczasem magiem zapalającą chmurę, ach jakie to jest wspaniałe combo. Swoją drogą, to wrogowie się palą, a roślinki już nie. ^^

Cytuj:
Płonących dłoni nie lubię, bo trzeba podejść, a i tak wiele nie zadają.


Tja, tylko, że ja tego używam nie nie do chodzenia i rozwalania w pierwszej linii, ale jak już coś do maga dojdzie to pozamiatane, ze stożkiem zimna podobnie.

Cytuj:
Nie korzystałem dużo z przywołań, chyba że z przywołań żywiołaków.


Od żywiołaków to raczej mój druid był. Ja tam wolę walnąć jakieś sprowadzenie stworków, podczas cieżkich walk świetne z tego mięso armatnie. No i bym zapomniał, uzdrowienie i wskrzeszenie to podstawa gry kapłanem. ;]
 
 Zobacz profil  
Oress
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 05.06.2005, 20:05:31
Lokalizacja: Z miasta króla Crack'a
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Strażnik harmonii (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 21:27:01

hmm dziwne że tego topicu wcześniej nikt nie założył:)
to do rzeczy:
W jedynce bardzo przydatny był magiczny pocisk i ognista kula- najprzydatniejswze czary ofensywne oczywiście :wink: , przyspieszenie ruchów było także przydatne, zmiennobarwna oczywiście tez, prócz tego mile wspominam kule ognia którą mozna było dostac w HoW- bardzo przydatna w ostatniej walce z Ycasaracht czy jak jej tam, palec śmierci i plugawiec także, często także używałem przełamanie strachu i czarów uzdrawiających no i na końcu moje ulubine- dezintegracja...
aha przydatne bytły też: siedmioro oczy i jak Orick napomnął Gorąca krew Beltyna...hmmm to wszystko rqaczej :wink:
_________________
Semper Fidelis
 
 Zobacz profil  
Cannabis
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 11.09.2005, 12:14:03
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Wierny i oddany (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 21:31:40

Co wy tak tą Dezintegrację chwalicie? To prawda łatwe i efektowne wykonanie, ale ta możliwość zniszczenia itemów mnie od niej odpycha. Co do czarów to jeszcze jeden mi przypadł do gustu ze względu na wiele przygód (wnerwiających jak i zabawnych), płomienny całun, czy jakośtak. Ludki sięzarażają tym i wybuchają ogniem :D
_________________
I'll give you everything you'll ever need
And I'll find a way to turn you into a monster
Me and you, we could rule the world
Cause no one's gonna fuck with me, I'm a monster
 
 Zobacz profil  
Ingmar
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 11.10.2005, 21:59:44
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 1
Płeć: Mężczyzna

Medale: 5
Aktywny newsman (1) Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1) "Ciągle wracam" (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 22:22:33

Cannabis napisał(a):
Co wy tak tą Dezintegrację chwalicie? To prawda łatwe i efektowne wykonanie, ale ta możliwość zniszczenia itemów mnie od niej odpycha


Ale popatrz już sam opis tego cudownego zaklęcia:

Po rzuceniu tego czaru w stronę ofiary leci wąski, zielony promień. Przy zetknięciu z nim ofiara musi wykonać udany rzut obronny na magię albo zamieni się w pył. Zamiana jest natychmiastowa i nieodwracalna. Istnieje ponadto duże prawdopodobieństwo, że czar ten zniszczy też część (albo całość) przedmiotów, które miała przy sobie ofiara.

Zmienienie w pył jest słodziutkie. ]:-> Ogólnie to czarem mam miłe wspomnienia, bo w akcie desperacji trzepnąłem go w Xvima i się bożkowi rzut nie udał. Sejmitar na szczęście został. ^^ No i mimo wszystko to jest poziom 6, czyli można mieć dość szybko. Mój zaklinacz na koniec IwD2 miał chyba ze 4-5/dziennie.
 
 Zobacz profil  
Vrenth Idaho
Magnat
Magnat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 28.07.2005, 17:12:51
Pochwały: 5
Płeć: Kobieta

Medale: 3
Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1)
Tytuł:
PostNapisane: Wto 19.09.2006, 23:44:46

będzie tylko z jedymki, bo w dwójkę nie grałam od dłuższego czasu, więc nie pamiętam dokładnie. ale napewno lanca zmącenia i chyba lodowa lanca, które raniły wszystkich na swojej drodze.
ale z jedynki miało być:
lawina śnieżnych kul Snilloka za zasięg większy od ognistej kuli
lodowa nawałnica, bo ładna jest (nie znoszę czarów typu chmura, no może poza Plugawym uwiądem... , ale za to uwielbiam te typu deszcz)
a z dodatku jeszcze kula z witriolem i lanca zmącenia, no i wspomniane pociski mocy
z kapłańskich a raczej druidycznych to lanca jednorożca, oberwanie chmury (to za wygląd), miażdżąca fala (zwłaszcza za wygląd), wachlarz cierniowy.
nie wpisuję magicznych pocisków i kul ognia, bo to za zwyczajne ;)
_________________
Singele este viata si o sa fie al meu

V.I.
 
 Zobacz profil  
Cannabis
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 11.09.2005, 12:14:03
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Wierny i oddany (1)
Tytuł:
PostNapisane: Śro 20.09.2006, 14:00:57

Lodowa lanca raniła chyba tylko potwora, którego trafiła i te koło niego, a lanca zmącenia raniła wszystkich w tym swoich. A co do lodowej nawałnicy, to ten czar jest wspaniały, ale mam z nim bardzo niemiłe wspomnienia. W IWD na drugim poziomie czarów nie można mieć wszystkich zaklęć w księdze, a ja prawe zawsze kupuje każdy nowy czar od Oricka i reszty, lub jak jakiś znajde to go kopiuje do księgi. Na koniec sięokazuje, że nie mam miejsca na ostatni czar - Lodową Nawałnicę, bo ją się zdobywa później :?

Ingmar napisał(a):
Po rzuceniu tego czaru w stronę ofiary leci wąski, zielony promień. Przy zetknięciu z nim ofiara musi wykonać udany rzut obronny na magię albo zamieni się w pył. Zamiana jest natychmiastowa i nieodwracalna. Istnieje ponadto duże prawdopodobieństwo, że czar ten zniszczy też część (albo całość) przedmiotów, które miała przy sobie ofiara.

No opis cieszy oko :) A co do zabijania tym mocnych przeciwników jak Yachtu Xvim to ja bardziej wolę załatwić go tradycyjnie, no chyba że przechodzę gręjużpo raz enty z przymusu to wtedy go jakąśdezintegracją kilne. A co do tych śmiercionośnych czarów: słowo mocy giń, palec śmierci, dezintegracja to zabijam nimi duże grupy goblinów i innych takich słabych plugastw. Słowo mocy giń ma bardzo fajną animację a te gobliny/ wilki itd. tak fajnie padają wszystkie na raz :D
_________________
I'll give you everything you'll ever need
And I'll find a way to turn you into a monster
Me and you, we could rule the world
Cause no one's gonna fuck with me, I'm a monster
 
 Zobacz profil  
Arthas
Pomniejszy szlachcic
Pomniejszy szlachcic
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 14.03.2006, 17:41:06
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Śro 20.09.2006, 14:21:21

A z czaró kapłana fajny jest Symbol Oszołomienia- rzucam to i wszyscy wrogowie wokół mnie stoją oszołomieni a ja spokojnie ich wybijam...
 
 Zobacz profil  
Black-Nazgul
Włóczykij
Włóczykij

Dołączył(a): Pią 17.11.2006, 00:17:30
Lokalizacja: Temple of Dark Flame
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Śro 29.11.2006, 00:03:30

ja wymienie te z dwójki i jedynki
Czary Maga :
Plugawy Uwiązd (za skuteczność)
Lanca Zmącenia (za skuteczność i wygląd)
Slowo Mocy - GIŃ (za szybkośc)
Pociski Mocy Moradikaiena (za skuteczność)
Ognista burza (fajnie wygląda)
Czary Kapłanskie/Druidyczne :
Wezwanie Błyskawic (wygląd i szkutecznośc)
Oplątanie (szkuteczne)
ładunek Statyvczny (za skuteczność)
_________________
"...Jakiż strach lub cierpienie uciszy buntu ostatnie tchnienie,
Gdy stoje naprzeciw Cienia pod wiecznie płonącym niebem? "
 
 Zobacz profil  
VORADOR
Hrabia
Hrabia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 30.11.2006, 01:42:56
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Złota Ahelorka '11 (1)
Tytuł:
PostNapisane: Nie 07.01.2007, 14:53:32

oplątanie to czar 1 poziomowy a jaki skuteczny :P. Ja lubię wszelakiego rodzaju summoningi, są naprawdę dobre.
_________________
Świat komercji niczym plaga.
 
 Zobacz profil  
LordShadow
Szczurołap
Szczurołap
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Sob 14.10.2006, 11:34:39
Lokalizacja: mnie znasz ?
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Nie 07.01.2007, 21:39:00

Zdecydowanie moimi ulubionymi czarami są
Magiczny pocisk- zadaje małe obrażenia ale cóż podoba mi sie jak zmierza bezbłędnie do celu 8)
Eksplodująca czaszka- niekiedy potrafi zabić za jednym zamachem :D Ognista kula- sieje fajne zniszczenie :twisted:
Animacja (jak to było) martwego czy jakoś tak wypadło mi z głowy :?: potworek fajnie wspomaga w trudnym momętach :roll:
 
 Zobacz profil  
Tixon
Najemnik
Najemnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 11.01.2007, 11:37:59
Lokalizacja: Erathnia
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Czw 11.01.2007, 14:16:54

Lament banshe - zabija każdego, kto nie wykona rzutu - czyli prawie wszystkich w okolicy :D Mag ma ich 3, kapłan tylko jeden. Wadą jest stosunkowo długi czas rzucenia i możliwość przerwania, ale nie ma róży bez kolców :)
 
 Zobacz profil  
Sir Imher Mirrodin
Kmieć
Kmieć
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 04.12.2005, 19:09:28
Lokalizacja: /dev/null
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Wto 23.01.2007, 15:41:57

Aż się dziwię że nikt nie wspomniał o Nienaruszalnej Sferze Otiluke'a. :)
Jedno z najbardziej przydatnych zaklęć w pierwszym IWD (bo w dwójkę nie grałem, to nie wiem).
Jedna z prostszych (i skuteczniejszych) taktyk walki polegała na posłaniu jednego członka drużyny do przodu, celem wywabienia stworków, po czym rzuceniu na niego Sfery Otiluke'a, i prażeniem czarami masowego rażenia (tu prym wiodły: Zabójcza Chmura, Ognista Kula, a także nieco później Zapalająca Chmura).
 
 Zobacz profil  
Azrik
Przybłęda
Przybłęda

Dołączył(a): Czw 21.06.2007, 11:37:47
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Czw 21.06.2007, 11:50:14

Zaczynam grać w Icewinda 2 . W swojej drużynie mam nekromante i kapłana
ale gdy chce rzucić jakiś czar pisze że są one poza moimi zdolnościami mimo że wcześniej je sobie dodałem. Jak mam rzucać czary skoro nekromanta ma czary nieaktywne. Proszę o pomoc.
 
 Zobacz profil  
Fionn Dragonsbreath
Nadworny bard
Nadworny bard
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 23.01.2007, 20:15:22
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Czw 21.06.2007, 13:22:19

Może nekromanta ma za mało inteligencji a kapłan za mało mądrości?? Tak nawiasem od takich problemów jest dział POMOC.
_________________
"You see I'm Irish, but I'm not a leprechaun"
 
 Zobacz profil  
@di
Błędny rycerz
Błędny rycerz

Dołączył(a): Sob 02.06.2007, 15:28:02
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Czw 21.06.2007, 15:41:11

Ja lubię plugawy uwiąd dlatego że jest to jedna z najlepszych obszarówek
w grze
Dezintegracje za skuteczność w starciu z trudniejszym potworami
grupowa dominacja fajnie się patrzy jak wrogowie się leją na wzajem :twisted:
 
 Zobacz profil  
Fionn Dragonsbreath
Nadworny bard
Nadworny bard
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 23.01.2007, 20:15:22
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Czw 21.06.2007, 15:47:28

Cytuj:
Dezintegracje za skuteczność w starciu z trudniejszym potworami


Sory za offtop, ale mówisz, że dezintegracja jest dobra na lepsze potwory. A na przykład przeciwnicy z dobrym wyposażeniem, giną razem z tym wyposażeniem. Czyli niezbyt fajnie.
_________________
"You see I'm Irish, but I'm not a leprechaun"
 
 Zobacz profil  
Alaundo
Miejscowy szaman
Miejscowy szaman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 04.05.2007, 22:48:11
Lokalizacja: z Candlekeep
Pochwały: 2
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Pią 22.06.2007, 11:03:23

Większość silnych przeciwników nie ma wyposażenia albo zostanie po nich trochę złota klejnotów i jakaś słaba broń. Grając po raz kolejny mniej więcej wiesz kto ma przydatną i interesującą nas broń.
Ja lubiłem używać np. Kula ogania, Nawałnicy kwasu albo Słupa ognia, mój złodziej całkowicie unikał efektów tych czarów a wrogowie zgromadzeni dookoła niego już nie. :D A czary te w połączeniu z atutami jak Duch płomienia czy Aqua mortis miały naprawdę ładne obrażenia.
Jednak najlepszym czarem jest Lament banshee. Mój Czarownik miał Ulepszony talent magiczny: Nekromancja i mało kto przeżywał.
_________________
Największą sztuczką szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje.
 
 Zobacz profil  
Ingmar
Twierdzowy myśliciel
Twierdzowy myśliciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 11.10.2005, 21:59:44
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 1
Płeć: Mężczyzna

Medale: 5
Aktywny newsman (1) Strażnik harmonii (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1) "Ciągle wracam" (1)
Tytuł:
PostNapisane: Pią 22.06.2007, 22:35:04

Cytuj:
A na przykład przeciwnicy z dobrym wyposażeniem, giną razem z tym wyposażeniem. Czyli niezbyt fajnie.


Z dezintegracji korzystałem naprawdę sporo i nigdy mi żaden przedmiot nie przepadł. Zdezintegrowałem nawet Iachu Xvima, a sejmitar po nim pozostał. xP
 
 Zobacz profil  
@di
Błędny rycerz
Błędny rycerz

Dołączył(a): Sob 02.06.2007, 15:28:02
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Nie 24.06.2007, 01:07:16

Mi tam nigdy rzeczy nie ginęły ale jak powiedział Alaundo wiele
ważniejszych stworów nie ma przedmiotów (np gdzie taki Wielki mózg miałby je schować :) ) a jak ostatnio grałem w IWDII i zdezintegrowałem połowę obstawy Isaira i Madae przedmioty zostawały.A i jeszcze zapomniałem o magicznym pocisku bardzo szybko się je rzuca dlatego często ozywałem na wrogich magach :twisted: i oczywiście kamiennej skórze która mi nieraz uratowała kark gdyż mój czarodziej był już jedną stopą u Kelmvora :)
a ciężka bitwa dopiero zaczęła się rozgrzewać.
 
 Zobacz profil  
UchO
Włóczykij
Włóczykij
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 10.01.2008, 16:19:57
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Pią 15.02.2008, 00:43:19

Lanac zmącenia
Słowo Mocy: giń
Promień od słońca(czy jakoś tak druid ma na 8 lvl zaklęć)
Siedmioro oczu
Wyładowanie łańcuchowe
Brama(oporowy demon XD)
 
 Zobacz profil  
neko
Poszukiwacz przygód
Poszukiwacz przygód
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 25.05.2007, 13:25:53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Sob 16.02.2008, 11:21:22

Moim zdaniem najlepszym zaklęciem jest "palec śmierci". Po pierwsze jest skuteczne :P , a po drugie ma super animacje (IwD2)
 
 Zobacz profil  
wojjoo
Magnat
Magnat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 30.08.2007, 11:58:56
Pochwały: 14
Płeć: Mężczyzna

Medale: 4
Aktywny redaktor (1) Szachmistrz (1) Wierny i oddany (1) Zasłużony (1)
Tytuł:
PostNapisane: Sob 16.02.2008, 12:28:26

kamienna skóra, ogień słońca, kula ognia (a jakże), opóźniona kula ognia, palec śmierci, słowo mocy: giń, zamrażająca sfera ołtiluka (nie wiedziałem jak napisać :P )
 
 Zobacz profil  
Aramin
Obywatel
Obywatel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Sob 16.02.2008, 17:46:06
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Nie 09.03.2008, 14:41:02

Ja grałem tylko w IWD2 dłużej a i wielu zaklęć nie pamiętam. Jednak prym wiedzie Magiczny Pocisk 8) To zaklęcie wymiata. Zmiennobarwna Kula też jest fajna. A z wyższych to jeszcze Kwasowa Strzała Melfa^^ Kula Ognia oczywiście rządzi :wink: To tyle muszę sobie przypomnieć jakie były jeszcze :wink:
_________________
Rycerz Tae

http://www.athkatla.freens.pl - wejdź tu. To młode dynamicznie rozwijające sie forum. Za niedługo startuje główna stronka. Zapraszamy do pomocy w rozbudowie. Posiadamy niezwykle aktywnych userów, fajne sesje online i pełen odjazd
11921721
 
 Zobacz profil  
Raistlin Majere
Poszukiwacz przygód
Poszukiwacz przygód
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 27.03.2008, 20:11:22
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Sob 05.04.2008, 22:16:31

Moje ulubione czary to:
- Słoneczny żar (na początku słaby, ale druid na wysokim poziomie zadaje nim bardzo duże obrażenia i daje na dodatek oślepienie)
- Magiczny pocisk (standardowy czar maga, zawsze go używam, nie dopuszczając, np. wrogich kapłanów lub magów do tego, aby rzucili swój czar.
- Lanca jednorożca (bardzo dobry czar, oprócz obrażeń daje karę do klasy pancerza)
- Oplątanie i kolce (te dwa czary świetnie ze sobą wspolpracują; wróg nie może się ruszać i jednocześnie otrzymuje obrażenia)

Poza tym:
Kula ognia, przywołanie zwierząt, przywołanie potwora, kwasowa strzała melfa.
_________________
"Równowaga musi zostać utrzymana"
 
 Zobacz profil  
Aramin
Obywatel
Obywatel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Sob 16.02.2008, 17:46:06
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Czw 01.05.2008, 10:28:06

Słoneczny Żar rzeczywiście jest fajny ale Lanca później się nie przydaje. Jeszcze Wezwanie Błyskawic i Ładunek Statyczny to wspaniałe zaklęcia a od Kapłana to Wskrzeszenie i Święte Słowo 8)
_________________
Rycerz Tae

http://www.athkatla.freens.pl - wejdź tu. To młode dynamicznie rozwijające sie forum. Za niedługo startuje główna stronka. Zapraszamy do pomocy w rozbudowie. Posiadamy niezwykle aktywnych userów, fajne sesje online i pełen odjazd
11921721
 
 Zobacz profil  
rashnagar
Kmieć
Kmieć

Dołączył(a): Śro 26.03.2008, 23:57:58
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Sob 27.09.2008, 23:14:13

oczy kata, ulepszona niewidzialnosc, ognista kula, opozniona ognista kula, sanktuarium:P, lustrzane odbicie, rozmycie, uzdrowienie, grupowe uzdrowienie, eksplodujaca czaszka, rozproszenie magii... tak mniej wiecej te
 
 Zobacz profil  
Arry
Nadworny bard
Nadworny bard
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 17.08.2007, 13:17:42
Lokalizacja: Ataraxia
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Nie 28.09.2008, 10:39:50

Ognista Kula i... Magiczny Pocisk oczywiście :)
_________________
Reklama Time
http://ja.gram.pl/Arry
 
 Zobacz profil  
VORADOR
Hrabia
Hrabia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Czw 30.11.2006, 01:42:56
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Złota Ahelorka '11 (1)
Tytuł:
PostNapisane: Nie 28.09.2008, 11:17:38

najlepszym zaklęciem w IWD2 jest ulepszona niewidzialność, możemy wycinać dzięki temu bezkarnie całe mapy.
_________________
Świat komercji niczym plaga.
 
 Zobacz profil  
Innos
Rycerz zakonny
Rycerz zakonny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wto 15.07.2008, 22:58:31
Lokalizacja: Bractwo Mieczy
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Nie 28.09.2008, 11:51:03

Mi przypadł do gustu czar Zbiorowa Dominacja (Tak się nazywał ten czar o ile pamiętam? ;))
 
 Zobacz profil  
Rixator
Kmieć
Kmieć
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 11.07.2008, 18:52:50
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Śro 15.10.2008, 18:05:37

Grupowa Dominacja. A ja chyba najbardziej polubiłem Tęczowe Kolory.
_________________
When the sun sets, the hunt begins.
 
 Zobacz profil  
Al Funcoot
Agent
Agent

Dołączył(a): Czw 02.10.2008, 17:19:40
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Śro 15.10.2008, 18:52:06

Identyfikacja! :D
 
 Zobacz profil  
Nillya
Włóczykij
Włóczykij

Dołączył(a): Pon 27.10.2008, 10:29:01
Płeć:
Tytuł:
PostNapisane: Pon 27.10.2008, 11:13:43

Pierwszy post, witam wszystkich:)
Przez sentyment ulubione czary to te, dzięki którym udało mi się przejść grę - kula ognista oczywiście, duużo magicznych pocisków. NIeco później - nienaruszalne strefa Otiluke'a (coby nią łotrzyka z przodu zablokować i recztą tłuc potworki, które usiłują tłuc jego:) no i dezinegracja, bo bez niej trzeba by było ukorzyć się przed Xvimem...
 
 Zobacz profil  
Armando
Mieszkaniec podzamcza
Mieszkaniec podzamcza

Dołączył(a): Nie 03.09.2006, 14:47:46
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Nie 07.12.2008, 00:27:04

Dopisze jeszcze jedno początkowe, ale bardzo wredne zaklęcie, a mianowicie "Sanktuarium", dzięki niemu możemu na bezczelnego ustawić łotrzyka (najlepiej ze wsparciem jednego zbrojnego) na tyłach wroga i rozpocząć masakrę na dwa fronty.
 
 Zobacz profil  
Kamsztor
Najemnik
Najemnik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 13.02.2009, 13:13:33
Lokalizacja: Parva Cracovia
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Śro 04.03.2009, 16:18:51

w IWD2 zdecydowanie Ul. Niewidzialność. Chociaż trochę za łatwo idzie. Cza genialny przez całą grę, także na Sercu Furii.
W IWD hmm... chyba ogień słońca :P
 
 Zobacz profil  
Rey
Opętany
Opętany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pon 11.06.2007, 18:02:11
Lokalizacja: Z krainy ludzi, którzy potrafią myśleć - Never never landu.
Pochwały: 3
Płeć: Mężczyzna

Medale: 1
Aktywny newsman (1)
Tytuł:
PostNapisane: Śro 22.04.2009, 16:54:45

PLUGAWIEC :D Mimo iż obrywają "nasi" to i tak wymiata.

Do tego stary, dobry firebaal, eksplodująca czacha (8 czaszek w przejściu i ginie wszystko co się rusza), ogień słońca, grupowe przyspieszenie itd.

No, a po plugawcu - magiczne pociski. I to chyba tyle.
_________________
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source


Autor posta nie zasługuje na żadną pochwałę.
 
 Zobacz profil  
Kosiciel
Poszukiwacz przygód
Poszukiwacz przygód
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pon 29.06.2009, 02:12:22
Lokalizacja: Menzoberranzan
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Wto 30.06.2009, 19:55:32

Plugawy Uwiąd zdecydowanie. Obszarowy atak, znaczne obrażenia, nie ma tak niskiego limitu jak kulki ogniste (no ale jest parę poziomów wyższy za to). Poza tym bardzo przyjemna jest Animacja Martwego - szczególnie przed patchem 2.01 (IWD2) - pozwala przyzywać naprawdę potężnych martwiaków (i to na 3 poziomie kapłana!).
_________________
..:: KOSICIEL ::..
 
 Zobacz profil  
Saiya-jin
Opętany
Opętany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śro 30.06.2004, 16:48:02
Pochwały: 8
Płeć:

Medale: 1
Wierny i oddany (1)
Tytuł:
PostNapisane: Sob 04.07.2009, 17:50:33

Miecz Mordenkeinena (o wiele lepszy niż Czarne Ostrze Klęski):

Obrazek
 
 Zobacz profil  
Infinite limbo
Włóczykij
Włóczykij
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nie 30.08.2009, 13:46:38
Lokalizacja: Stąd.
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Śro 02.09.2009, 21:03:20

W obecnej chwili (przy graniu trzema druidami): Oplątanie + Kolce + Raniące Kamienie. Masakra w szeregach wroga. Ciekawe, jak się sprawdzi z obstawą Yxunomei. Już zacieram ręce...
 
 Zobacz profil  
Al-Tair
Nadworny bard
Nadworny bard
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pon 11.12.2006, 13:55:04
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 2
Płeć: Mężczyzna
Tytuł:
PostNapisane: Sob 09.01.2010, 15:24:15

Magiczny pocisk i zmiennobarwna kula - przez dużą część gry podstawowe i jedne z najskuteczniejszych czarów. Ogłuszające/paraliżujące działanie zmiennobarwnej kuli wiele razy ratowało skórę moim ludziom.
Ognista kula - komentarz jest chyba zbędny. Kto jej nie kocha?
Ogień słońca - rzucamy na maga parę czarów ochronnych (m.in. lustrzane odbicia i kamienną skórę), po czym wychodzimy nim na spacerek, zwabiając przeciwników w jedno miejsce. Potem wystarczy kilka razy rzucić ogień słońca i wszyscy leżą, gryząc pia... śnieg.
Nienaruszalna sfera Otiluke'a - bezcenna, jeśli trzeba zająć czymś wrogów - rzucamy na najmniej przydatnego w walce członka drużyny albo lepiej - na jakiegoś przywołańca, a potem spokojnie wykańczamy przeciwników obszarówkami; przydaje się też do tymczasowego wyłączenia z walki któregoś przeciwnika.
Pociski Mordenkainena - niezłe, choć i tak wolę magiczny pocisk ^^
Miecz Mordenkainena - możliwość walki na odległość - bezcenna.
Plugawy uwiąd Abi-Dhalzima - niesamowicie skuteczny.
_________________
First and Last and Always.fm
 
 Zobacz profil  
Shar
Hrabia
Hrabia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pią 04.01.2008, 17:49:26
Lokalizacja: Ched Nasad
Pochwały: 2
Płeć: Kobieta

Medale: 3
Aktywny newsman (1) Wierny i oddany (1) Złota Ahelorka '10 (1)
Tytuł:
PostNapisane: Sob 09.01.2010, 15:30:49

Cytuj:
Ognista kula - komentarz jest chyba zbędny. Kto jej nie kocha?

HAH! No ba! Bez tego czaru ani rusz.

Cytuj:
Nienaruszalna sfera Otiluke'a - bezcenna, jeśli trzeba zająć czymś wrogów - rzucamy na najmniej przydatnego w walce członka drużyny albo lepiej - na jakiegoś przywołańca, a potem spokojnie wykańczamy przeciwników obszarówkami; przydaje się też do tymczasowego wyłączenia z walki któregoś przeciwnika.

Zgadzam się

No i do tego Magiczny pocisk:)
_________________
Hot, Horrible, and in Color. Life is good.

Shar La'Fey


Jestem drowią rasistką.
 
 Zobacz profil  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ] 




Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Obsługa forum: Insi Interactive
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL